تبلیغات
رازهای موفقیت در زندگی - عوامل کاهش دهنده استرس و اضطراب
رازهای موفقیت در زندگی





دستبند مغناطیسی پاور بالانس

 Power Balance

پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر

پر فروش ترین محصول سال ۲۰۱۱ اروپا

با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمركز

را به خود هدیه دهید

و استرس و خستگی خود را كاهش دهید

مورد استفاده توسط معروفترین اشخاص ایرانی و خارجی

با ظاهری فوق العاده شیك و زیبا

برای اولین بار در ایران

همراه كتاب زیورالات به عنوان هدیه

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

آیا می خواهید در كوتاهترین زمان ممكن
از استرس و فشار های روزمره خلاص شوید؟
دستبند پاور بالانس بهترین راه برای رسیدن به آرامش …
مورد تایید تمام متخصصان دنیا …
با پاور بالانس از زندگی آرام و آسوده خود لذت ببرید …

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

با پاور بالانس همیشه یك قدم جلوتر باشید …
 كاهش استرس و خستگی
 افزایش تمركز و توان …
این دستبند مورد استفاده بسیاری از چهره های
معروف ایرانی و خارجی می باشد …

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است كه در اطراف جسم انسان هاله انرژیكی قرار دارد كه از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثال اگر كلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود كه این موضوع با اسكن كردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه كاری میتوان انجام داد.


اگر درباره متافیزیك خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم كرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد . علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، كه با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر كرده و از طبیعت و كائنات انرژی بیشتری بگیرید. حال پاور بالانس چه كار میكند؟

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است كه با ساتع كردن فركانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت كرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمركز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میكاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور كردن نسبی فركانس های منفی مانند موبایل و مایكرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید .

كاركرد این هولوگرام مشابه سنگهای كریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت كه ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده كردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود كه كاملا قابل لمس است علاوه بر آن به كمك دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراكز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده كنید ، بسیاری از ورزشكاران و چهره های معروف دنیا از جمله كریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میكنند.

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

پاور بالانس موارد زیر را افزایش می دهد:
۱ – توان
۲ – طاقت
۳ – تعادل
۴ – تمركز
۵-انعطاف
۶ – هماهنگی
۷ – استقامت
۸ – دامنه حركت
۹ – قدرت متمركز

خرید پستی     خرید پستی

قیمت : 12000 تومان

پاور بالانس موارد زیر را كاهش می دهد :
۱- درد
۲- جراحت
۳- استرس
۴- خستگی
۵- زمان بازیابی
۶- ناتوانی حركتی
۷- خطرات امواج الكترونیك

             


صبحانه بخورید
شما ممکن است بگوئید صبح‌ها که گرسنه نیستم، وقت ندارم، وقت ناهار خوردن زود فرا می‌رسد و غذا می‌خورم، بهتر است برای تناسب اندام رژیم بگیرم و یا یک پاکت شیری که سر راه از فروشگاه می‌گیرم و می‌خورم به قدر کافی مواد غذایی به بدنم می‌رساند. امّا باید بدانید که حذف صبحانه، نگهداری قند خون در سطحی ثابت را دشوارتر می‌سازد و این بر فعالیت‌های روزانه شما اثر مستقیم می‌گذارد. خوردن صبحانه را فراموش نکنید!
● چای سبز بنوشید
اگر شما روزانه مقدار زیادی کافئین مصرف می‌کنید ممکن است باور نکنید که کافئین چه اثرات سوئی برای سیستم بدن شما دارد. شما می‌توانید با کاهش تدریجی میزان کافئین مصرفی، سطح استرس خود را پائین آورده و فعالیت ذهنی خود را در طول روز بهبود بخشید. یکی از روش‌های آسان و سالم انجام این کار، جایگزین ساختن قهوه یا چای سبز بدون کافئین است که هم طعم خوبی دارد و هم مزایای بیشتری از نظر میزان آنتی‌اکسیدان‌ها دارد.
● آب میوه یا آب‌ گازدار بنوشید
انواع کولاها به دلیل دارا بودن کافئین، اثرات سوئی برای سیستم بدن شما دارند. یک جایگزین سالم برای آن‌ها، آب میوه یا آب گازدار است. بدین ترتیب به جای کاستن از حجم آب سیستم بدن خود، مقداری آب هم به آن اضافه می‌کنید. توجه داشته باشید که کافئین، سیستم آب بدن شما را تضعیف می‌کند. به عبارت دیگر، نوشیدن کافئین، همانند ننوشیدن آب است!
● خوراکی‌های سبک همراه خود داشته باشید
همراه داشتن غذاهای سبک پروتئین‌دار و سالم در ماشین و محل کار به شما کمک می‌کند که از کاهش سطح قندخون خود جلوگیری کرده و جلوی خستگی و بدخلقی را بگیرید. به علاوه این‌ها همیشه مقداری آب هم دم دست داشته باشید که برای سلامتی و کارکرد فیزیکی مناسب، ضرورت دارد.
● هله هوله سالم بخورید!
اگر عادت دارید به هنگام استرس یا در ساعت‌های معینی از روز، هله هوله‌هایی از قبیل چیپس، پفک‌نمکی و سایر خوراکی‌های ناسالم بخورید آن‌ها را با خلال هویج، تخمه آفتاب‌گردان (بدون نمک)، کرفس، گل کلم یا سایر خوراکی‌های سالم جایگزین سازید.
● ناهار را از خانه ببرید
بسیاری از مردم به دلیل کمی وقت یا تنبلی، برای ناهار از غذاهای آماده و فوری از قبیل ساندویچ و همبرگر مصرف می‌کنند. این نوع غذاها معمولاً غذای سالمی نیستند و مواد غذایی کافی به بدن شما نمی‌رسانند.
هرچند این کار کمی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند ولی شما می‌توانید تنها با صرف چند دقیقه، هم غذای سالمتری از منزل برای خود بردارید و هم از نظر اقتصادی صرفه‌جویی کنید. حتی اگر چند روز در هفته هم بتوانید این کار را بکنید باز هم نسبت به هر روز خوردن غذای بیرون، بهتر است.
● بعد از ۲ بعدازظهر کافئین نخورید
از آنجا که کافئین دارای نیمه عمری حداقل برابر ۶ ساعت در بدن شماست، کافئین که بعدازظهر یا بعد از شام مصرف می‌کنید می‌تواند باعث اختلال خواب شما در شب گردد.
● چیزهای ناسالم را از محیط‌تان دور کنید
اگر خوراکی‌های ناسالم مانند انواع شیرینی‌ها و چربی‌ها در منزلتان نباشد، پرهیز از آن‌ها راحت‌تر است! ممکن است به نظرتان غیرممکن آید امّا به آشپزخانه بروید و هر چیزی را که بدن شما نمی‌تواند به روش سالمی مصرف کند، دور بریزید. بدین ترتیب، به هنگام استرس، مجبور می‌شوید غذاها و خوراکی‌های سالم بخورید.
● خانه‌تان را پر از غذاهای سالم کنید
از دور ریختن خوراکی‌های ناسالم مهمتر‌، در اختیار داشتن خوراکی‌های خوب در خانه است. بهترین روش، تهیه فهرستی از غذاها و هله هوله‌های سالم در ابتدای هر هفته و تهیه آن‌هاست.
بدین ترتیب، مطمئن خواهید شد که هر چیزی را که به آن احتیاج شود در خانه خواهید داشت و نیازی به تحمل استرس درباره این که هر شب چه غذائی بخورید نخواهید داشت. قبلاً فکرش را کرده‌اید!
● از روش‌های کاهش استرس استفاده کنید
به کار بردن شیوه‌ها و تکنیک‌های کاهش استرس، اشتهای شما برای غذاهای ناسالم یا مصرف حجم زیادی غذا را کاهش خواهد داد. در این مورد روش‌هایی مانند یوگا، ورزش‌های رزمی و نوشتن خاطرات روزانه توصیه می‌گردد.

        
            ترجمه: کلینیک الکترونیکی روان‌یار
منبع
"How to Combat Stress with Good Nutrition", Elizabeth Scott, ۲۵ March ۲۰۰۶.
http://stress.about.com   

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 4 مهر 1390 توسط مدیر وبلاگ


درباره وبلاگ
جستجو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب

نویسندگان
آمار سایت